STONE.COLD

Image and video hosting by TinyPic

Rumour has it; Lara Stone skal i følge ryktene ta over for Madonna som modell i Louis Vuittons kampanjer. Noe jeg personlig ikke er særlig lei meg for. Jeg vet ikke hva det er, og klarer selv ikke å sette fingeren på det: men jeg takler ikke Madonna som person. Musikken: jo det går fint, men Madonna på bildet: NO NO!!!

Det blir spennende og se hvilke kreasjoner Marc Jacobs setter på det nye vidunderverket av en modell!!!
Hva tror dere, klarer Lara Stone og holde standarden oppe?


Nå lager jeg marengs kake og skal se på The September Issue. Hva passer vel bedre på en regnfull og kald mandag?

Link: google

4 kommentarer:

Maja sa...

SV: Er helt fortapt i blazeren, jeg! Og det verste/beste er at den er fra BikBok av alle steder!

Lara Stone er knall, forresten, men av en eller annen grunn er jeg utrolig flink til å blande henne og Georgia May Jagger...i mitt hode er de to litt samme person. :p

Posh sa...

Holland is very proud of Lara, she is gorgeous!

Charlotte sa...

Lara Stone (Y)
Thanks for the comment

Mari sa...

Stilig!