EMMA

Image and video hosting by TinyPic

Note to myself: Stjel denne looken ASAP!!!!!!!! Og de COS buksene: mad!
Pels, grått, svart, material miks, halvklakk, moschino, vintage? Alt i et? GAH!!!!
Noen mennesker har det. Den fasinasjon som vekker øyets interesse. Det lille ekstra som får en til å lure: hvem er hun? Det som får en til å ville følge etter. Snu seg, og beundre.

WOW, ok nå har jeg levd meg for mye inn i dypheten av bloggens verden merker jeg. Men jeg mangler så vannvittig inspirasjon akkurat nå, så all inspo kommer godt med. Og det er nettopp derfor jeg blir så glad av at det finnes folk der ute som vet og kan kle seg!!!!!

Jeg derimot har spist altfor mye ben&jerry's, kick og alt annet crap... Baaaaaaaaaaaaaah................ Back to reality!

BLOGG 4 LIFE! Tenkte jeg skulle tatovere dette på overarmen neste uke.. Noen som vil joine?



Link: A Fashion Tale

12 kommentarer:

bergfald sa...

perfekt antrekk og digger beltet!
går en mengder med B&J is her også

Benedicte sa...

Bergfald: hah godt vi er to;)

Tone sa...

Haha, jeg joiner lett!

Jeg har faktisk aldri smakt Ben & Jerry's. Tror jeg går glipp av noe stort..

Sv: Han er rett og slett NAM, det finnes ikke noe annet ord for det;-)

Unknown sa...

Love it!!


SV_åja, skal dere bo i samme leilighet da eller? NYC må jo være drømmen! hva du skal studere? :)

Anonym sa...

hvor fant du bildet? likiiing it.

Benedicte sa...

Tone: hah;) nice.. aaah ja det er cravings

Den lille motespire: vi skal det. moteledelse og økonomi! så fjongt vettu. neida men det blir fun fun fun:D! døør

Anonym: jeg husker ikke, men tror det var den siden hun ene i anywho tar bilder for. skl prøve å finne det ut

Benedicte sa...

Anonym: går surr i danskene, mente selvfølgelig a fashion tale ;)

Anonym sa...

haha babe! Du vet jeg elsker tattoos, jeg er med! love the pic!

Hjertebarn sa...

Skulle ønske beltet var mitt!

Kowie sa...

ok buksene er perfeksjon!!

Ida sa...

Fantastisk antrekk! Skulle ønske inspirasjonen min var hakket høyere om dagen...
Btw, lyst på Ben n Jerrys nå...

Cecilie sa...

Denne jenta hadde utrolig bra stil, elsket kombinasjonen, spesielt bootsene og det fantastiske beltet som er prikken over i´en =)