PRESSEVISNING

Din Sko vår-news:

Image and video hosting by TinyPic
Acne vibes:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Opening Ceremony, Chloè Sevigny vibes:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

H&M vår news:
SKOENE! SMYKKET! RINGEN!:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Chloè vibes:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jeg dæva av Chloè skjørtet, skoene og ringene fra H&M, "Opening Ceremony"- og "Acne" Din Sko skoene.
Holy Shit Mofo!
Jeg vil ha sommer for faaaaaasan!!!!!!!!!!

OBAMA MAKE SUMMER COME TO MAMAH!


Link: Linn Gustafsson

11 kommentarer:

Tone sa...

Ååå, så sykt mye fint!

Kristin sa...

Ååå HELLO..! Sykelig mye fint!

eirin sa...

takk for kommentar sweet! og duu ekke lov å poste så mye fint, jeg er blakk som ja, kirkerotta selv. ahh likte det stativet fra h&m, med gull osv. sikle.

Cathrine sa...

woha, ekstremt impressive av DinSko! Gleder meg! Særlig de studspumpsa.. mygod. heart

Unknown sa...

awesome shoes!!!love this post!!1

Hjertebarn sa...

Love, love, love! Det skal bli fint med sommer og vår igjen, selv om jeg kose meg med vinter akkurat nå! :D

Unknown sa...

Å..de ringene må jeg få tak i!

Unknown sa...

woah! de to siste skoene fra din sko MÅ jeg ha - og den ringen fra H&M med billen...herre-gud!

kan jeg få bli med deg på pressevisning neste gang? :D

Cecilie sa...

Mye å se fram til har jeg skjønt ;-) I love shoes!

camilla sa...

mye kult ja..sommer kommer...snaaaaaaaaart! ;o)

Ladybird sa...

Jwg vet om noen ting som blir med meg hjem til våren ;)