MONKI.POWER

Image and video hosting by TinyPic

TJENA!
Da var det en ny dag folkens, og tenkte jeg det ikke; Finværet holdt med oss i kun en dag. En effings dag? Det er utrolig.. Jeg vil ha sol!!!!! Folk blir så mye gladere når det er fint vær ute, og man merker man virkelig setter pris på det i disse regnfulle dager. Ok nok om tidenes tørreste tema: været!

For i morgen åpner jo MONKI som de fleste av dere vet. På klokkeslaget 12.00 åpnes det for gud og hvermann. Og av det jeg kunne skimte når jeg gikk forbi i går, lover godt. For de av dere som ikke vet hvor det ligger, så har MONKI tatt over de gamle lokalene til H&M undertøysbutikken i Bogstadveien.
I den sammenheng, om jeg ikke hadde jobbet hele dagen, skulle jeg gjerne ha snappet med meg denne oversized genseren!! Yummy

Ha en fin dag!!!

Link: Style by Kling

11 kommentarer:

Ida sa...

Åh, elsker genseren!

Takk for gode tips :)

Hanne sa...

Utrolig spennende med Monki-butikk, gleder meg til å ta turen innom:)

Meg sa...

Har aldri vært på Monki, så aner ikke hva de har, jeg! Men uansett gøy med nye butikker, har sett flere som er begeistret over den :)

Ladybird sa...

Endelig er de i Norge ;)

camilla sa...

det skal bli så bra å få lønn på mandag ;o) å så er det halv skatt ;o) jeg har svart deg anngående krølltang ;o) love

Cecilie sa...

Elsker den genseren, den kan jo brukes til alt!!! JEg gleder meg til neste oslotur, monki har alltid noe bra å by på =)

Kristine sa...

La oss få høre om det var noe bra da :-D Jeg bor jo ikke i nærheten så =/

Tone sa...

Åååh, den så deilig ut!

Katarina Flatland sa...

Spennende meg Monkibutikk, hvor skal den ligge egentlig?

SV: De skoene har jeg kjøpt på Rizzo på Eger på Karl Johan, men det finnes også en Rizzo-butikk i Bogstadveien!

Christina sa...

skulle ønske jeg var i oslo på åpningen, de har jo såå mye fint. som f.eks denne genseren <3

Maarth sa...

Monki virker bra. Håper de kommer ti. Trondheim en gang i framtiden også :-)