EL.MUSICO

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Wazzevah!
"Tenkte jeg skulle pumpe opp stemningen med noen rå låter på søndagskvelden"- SÅÅ nrk mp3.
haha er det bare jeg som har lagt merke til at alle reporterne, eller hva de heter, på mp3 prater så jekla kleint???
Obama agreed with his mama.

Men tenkte jeg skulle legge ut noen mixer/musikk som dere kan høre på. Ja alt er house/electro, og de er helt fantastiske. Mine favoritter ATM: (høyre klikk, som vanlig)

Deadmau5- Faxing Berlin (Piano version)
Deadmau5- Moar Ghosts n' Whatever
Calvin Harris- I'm Not Alone (Taku Takahashi Remix) (litt slitsom i starten, men det kommer seg)
Galactik Knights- Dbl Hlx 809-M (MIX)
Shakira- She Wolf (Ghost Of Venice Remix)
Tom Staar- Console
Tom Staar- Best Friend's Girl
Fenech Soler- Lies (The Phantom's Revenge Remix) (RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!)
Raw Man- Beautiful
Bob Sinclar- Disco 2000 Selector (hah, ja det er Bobbern som chillern m kommers stuff, men denne duger!!!!)
Elesse- PYT
Daft Punk- Musique
Paul Johnson- Hear The Music
Poka- My Love Is Here To Stay
Poka- Like It

Ikke si dere ikke fikk lyst til å rave nå,. Dette får holde i denne omgang. Si ifra om dere vil ha mer! Jeg raver til neste lørdag!!!!!!!!!!!


Er det noen av låtene dere ikke får laste ned, gå inn på Ilictronix

7 kommentarer:

henke sa...

hahahah gjett om jg har dødd av alle kommntarene til folk som trodde innlegget var seriøst da.

Benedicte sa...

henke: det er akkurat som på mitt under. folk tror jeg sitter og sigger sigar og leser financial times..........!? whaat=) det er lolz

Unknown sa...

Timbaland - Morning after dark <3

L sa...

Åh, takk, det trengte jeg nå. I morgen blir det oppdatering av iPodzzz før avreise til København igjen. Jeg DØR av å tenke på at det er en MÅNED til jeg har "juleferie", vil helst bare bli hjemme frem til jul. Hehehe. Nei. Ned til Køben it is, kan hvertfall se frem til et par eksamensfester, om ikke annet! Nightynight

Benedicte sa...

Den lille motespire: uuh den må jeg sjekke ut! takk=)

L: jepps, me to!! alltid digg m nye tunes å svinge svansen til.
uff, men det klarer du bra!! tenk hvor deilig det blir etterpå. selvom det er deprimerende når man er midt oppi det!
good luck! og nighty ha

Kristine sa...

Fine bilder =) Det er ikke helt min type musikk, men det var noen av dem som fengte likevel! :p

kinehelene sa...

Ah, takk! Jeg trengte virkelig litt nye sanger til ipoden nå :)