OH.MY.OBSESSION

Image and video hosting by TinyPic

Goes on!!!!!
For ACNE(!!!!!!!!!) skal nemlig åpne sin første flaggskipbutikk på Majorstuen! Hallois sier nå bare jeg.
Til nå har vi bare Acne Studio butikken på grønnegata/ Hegdehaugsveien som forsåvidt er nokså liten spør du meg, i tillegg til å få tak i acne på diverse andre butikker.
Men nå skal vi altså få en heidundranes stor Acne butikk i Underhaugsgaten (er der Acne har hatt vareprøve salg og lagersalg ved tidligere anledninger. Huset ved siden av Pasta Basta og Anton Sport eller hva det er der)

Med andre ord, dette blir nok butikken med størst sortiment av Acne produkter og godsaker.

Butikken åpner allerede først kommende lørdag, 5. desember, så gå litt bananas der for meg=), i mellomtiden drømmer jeg om disse skoene. Fy fasan, får en blanding mellom Miu Miu og Lanvin vibes! Gagagagaaaaaarrr.

Link: Topshop og Nathalie

8 kommentarer:

Hjertebarn sa...

Åj, det er jo ikke lenge til! Det er fint å bo i Oslo! :D

Ida sa...

Ah, flaks for meg at jeg skal til Oslo 18 desember! :D Monki OG Acne! Himmel :)

Natalie sa...

Oslo begynner å ta seg opp nå. Good for you! En studievenninne traff Kanye West på Arlanda på fredag, og da spurte han henne hvor han kunne shoppe Acne. Haha. Acne is making it big!

Kjipern med byen i Oslo. Var hjemom en svipptur forrige helg og dro da ut med to venninner som hadde bursdag og en hel gjeng. Alle kom inn utenom hun ene som hadde bursdag og fylte 22 fordi det var 23-¨års grense. Eh, vi var flere der som var 22 for å si det sånn! Sucks. Kom til STHLM! ;)

Maria sa...

I KNOW!! Der kommer jeg nok til å henge en del. Ååå gleder meg!!

Ingrid sa...

Å for noen sko!
De har en Acne butikk her i Stavanger også, men den er nokså liten. Bra at Oslo begynner å etablere seg :-)

KAROLINE sa...

sv: ja, det er sykt fett :D

Åh, hater at jeg bor i trheim :( Er ingenting spennende shopping her

Cecilie sa...

Hello, georgeus!!!!! For noen sko, disse må spares til - definitivt! ;) Så gøy med ny acnebutikk i Oslo, gleder meg til neste tur sørover =)

L sa...

Jepp, tror det er der. Og vet du hva, hadde jeg ikke vært en dust og feiget ut med Mastercardet mitt hadde Acne Acatomæs i str. 36 vært på vei hjem til meg nuh!! Da jeg kom tilbake etter tenkepause var de selvfølgelig GOOOOONE (med Justin Timberlake-innlevelse). Fuck. Elsker Acne. Men prisboomen + studier gjør at garderoben ikke helt holder følge. Blah.