24-nov-2009

Image and video hosting by TinyPic

God morgen alle sammen! Dette er ikke dårlig gitt, jeg ofrer litt av morgen kvisten til å oppdatere bloggen.. O-M Jezuz..............
Men har egentlig ikke tid, for skal nemlig klippe meg kl 10, og selvfølgelig stripe det zebra-pregede håret mitt. Baah, skal bli sinnsykt digg å få bort etterveksten. Selvom det egentlig er noe av det fineste jeg vet.... Nots.!

Men har lyst på noe nytt; skal vi gå for blondere? Mørkere? Pannelugg????
Kanskje dere er så heldige å få et bilde av resultatet. Vi får se, nå får jeg kave meg ut i morgen-kulda! See you


Link: Jak and Jil

2 kommentarer:

Unknown sa...

ja til bilde av ny sveis :)

Wigertstil sa...

GRATULERER! Du har vunnet en Marc Jacobs t skjorte på bloggen min! Kom innom Eger og hent den innen en uke.

Eva;)