The.Balmainia.continues


HEY etno-princess. New York Fashion Week er i full gang, og bilder fra visningene surrer og går på diverse blogger og internettsider, men siste nytt som er lekket ut på internett, eller Twitter rettere sagt, er disse etno-inspirerte sandalene fra Balmains ss 2010 kolleksjon. Jeg som personlig har begynt og se meg ganske lei på Balmains disco-glam rock kolleksjoner, synes det var herlig med et nytt frisk pust av noen sandaler, og tror jeg liker tankegangen til Christophe Decarnin!!! Det blir spennende og se resultatet. Tjohoooo

12 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Hahah, jeg kan jo likså godt bare skrive det til deg her, bare jeg ikke linker til det på bloggen, det blir jo litt mer uthengig enn det er nå :) Vedkommende er lorraine.blogg.no! Hun har heldigvis slettet innleggt nå da, ettersom det var noe jeg krevde at hun gjorde.

Men, du kan fortsatt se mange andre innlegg som er tatt rett ut fra andre blogger på bloggen hennes :D Enjoy! Hehehe.

Maria Isabell sa...

Sv. Ja, jeg har hatt det kjempekos i helgen :D Håper du også har det :)

Stilige sandaler da!

. sa...

tjohoo de var jo super kule!!

Camilla Didriksen sa...

Hahaha, nei, hun har stjelt mange innlegg av foki, så ja. Og livingdoll.blogg.no, beaeks.blogg (eller hva det var), og gudene må vite hvem flere. Nei huff, jeg synes IKKE noe om det :) Haha

Say sa...

ahhh så fine!!!

Hanne sa...

De var kjempefine, fint med en forandring fra alle nagle-sandalene...;)

Marit sa...

De var stilige :D

Anonym sa...

Oi, de var litt for spesi for meg, misunner folk som kan ha sånne sko!

Isabelle sa...

ja, det er bra Balmain kommer med noe nytt nå. De har kjørt rockchick litt for lenge syns jeg. Selvom det er skikkelig kult da.

digget bloggen din!:)

Marianne sa...

De var kjempe fine!! :D

It's Aggy bitch! sa...

nydelige sko!!!

AlexandraEi sa...

De må jo være kanon flotte med et par bein til!