blogg.er.utrendy

Så lenge man skriver på norsk. Det er så sykt un-international. Derfor skal både blogge-bønna og blogge-kaja begynne med translations.. Hørt at det er siste trend. Rykte spredde seg nemlig på åpen bar i går. Det var sjukt. Faktisk vilt sjukt. Jeg kan ikke skrive engelsk da, så det er kjipt. Det synes også blogge-kaja er utrolig kjipt. Derfor skal hun og jeg flytte til US-A og spise masse:





Drikke masse:



Og blogge masse mens vi ruller oss i:



Men bare for at vi ikke skal bli sykt upopulære, har jeg skikkelig lyst på regulering, denne tskjorten, den bruker folk som henger på fisk og vilt:
50 cent er kul, han kan artikulere seg på engelsk, wOOOw.. det hadde du vel likt? men jeg er dolce vita!!

du ser meg på fisk og vilt med denne i kveld, sees vi? plz?

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahhaa konge bønna!!!!!!! dizzzz

Anonym sa...

Translation: ye ye grandmotha i like yo titties. i want to slikk. Them. Ye ye fisk og vilt is te place to be if you wannabe party. Letz do IT tonight ye. Over til noe litt mer seriøst da: så en jakke på Sandvika storsenter. Fy faen så trendy! Så trendy har jeg ikke sett på lenge. Translation: i saw a hip jacket.

Hilsen bloggekaja