Sunny.Wednesday


Vi blir nok aldri lei av paljettene ser det ut til, jeg har i alle fall ikke sett meg lei riktig enda... Jeg er nemlig så heldig og får låne en altfor fin paljettjakke fra Topshop av Kristine denne fredagen. Kanskje dere er så heldige at dere til og med får et "outfit bilde." Jøsses, så generøst.

Men jeg er ferdig med ALLE SKRIFTLIGE EKSAMNER!!!!!!! Woho. Aldri mer nynorsk, aldri. Det er en herlig følelse det, men jeg skal jobbe nå så see you later babes!

The sun is shining, and the weather is sweeet yeaaah..

2 kommentarer:

S&M sa...

oh lala! Den jakken til linds så jeg får et par år siden, og har aldri glemt den! den er perfekt! Lurer på hvor den er fra? Sitter å venter på den sorte paljett jakken fra Bik bok som ennå ikke har kommet i butikk... :(

Elsker paljetter! De kan virkelig løfte et hvert antrekk!!!

Benedicte sa...

den er FOR fin...! jeg glemmer den aldri jeg heller, for den er ikke glorete gull!
men ja, når kommer den? for den sølv er jo i butikk.. og jeg likte ikke den helt 100%