H&M Divided Exclusive, part 2









Dette her var bare latterlig fantastisk!!!!!!!! Jeg tror ikke jeg har sett så mange fine klær fra en billigkjede på lenge, eller så er det bare fordi jeg ikke har satt en fot innenfor noen butikker på år og dag. Russetid tærer på! Ah, semsket LANG skinnvest, nagle armbånd, DE BUKSENE, skinnjakken? Aaaah.. Jeg dør på meg.
Her er forresten Elin Kling i den lekre fløyelskjolen.
Jeg gleder meg ikke til høsten, men gleder meg til alle de lekre klærne som følger med.

4 kommentarer:

Anonym sa...

nå kom jeg

-krizz

Benedicte sa...

hah;) det er godt hipster kristine!!

Rosa sa...

yes the new desvided collection is so wunderful! do you know where you can buy this things? because no one knew it :(
you did a interview with bettina from style to go rigt? do you want to make one with me? because i want to get more readers and that would be realy wonderful when you join my blog.
i hope you like it.
love lara

Anniken Cecilie sa...

Den vesten er til å dø for. Gjett om jeg skal stå klar i september!!