MR.FROGGY

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jeg angrer så fryktelig på at jeg ikke kjøpte den fluffy og super myke jakken fra Weekday når jeg var i Stockholm. Jeg stod og så på den mens jeg vurderte hvor vidt jeg kom til og bruke den bamseaktige kåpen, og hvor jeg trakk konklusjonen om at jeg ikke kom til å bruke den, nei det vet jeg sannelig ikke. Men sånn er det vel bare, får kun bite i det sure eplet og leve med det. (Høres ut som en bortskjemt drittunge på 8... Festelig)

Legg også merke til den suuuupersøte froske-ringen som ville klamret seg trygt til, og prydet ringfingeren min helt perfekt.

Link: Spotding , ring fra Pede & Stoffer

7 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ kul ring! wooo!

Karoline sa...

Driit kul froske ring!

sv: Herrelord, er det noe å angre på eller?? Drikke seg i hjelp lissom!

Navn: Miranda H.A. sa...

Elsker ringen !! :D

Christina sa...

Den ringen var ikke lite søt da!! :) Jeg har også lyst på sånn..

Kristin sa...

Aaaa, den ringen var bare mega kul! Blogget nettopp en outfit med en ganske lik genser som den du har her. I love it!

Liker bloggen din! her skal jeg komme innom oftere!

Unknown sa...

Froskeringen var FANTASTISK! hvor der den fra?

Victoria sa...

Ringen var syykt kul!!