ANBEFALT?

Image and video hosting by TinyPic

JEG? Jo visst det. Bloggen min har blitt anbefalt av Susann, så derfor tenkte jeg; da får vel jeg anbefale henne tilbake!!! Er jo så hyggelig når folk gjør sånn, så takk for det Susann.

Sorry vet jeg suger bællz for tiden når det gjelder oppdatering, jeg jobber nemlig 25/8 (håh, tog u an?.. ok nørd........) så derfor rekker jeg så vidt legge meg, før vekkeklokken ringer før knappe 08.00........ JA stakkars meg. Jeg var tilogmed invitert på pressevisningen til STAR PR, noe jeg selvfølgelig ikke rakk fordi jeg både hadde langkjøring og jobbet i dag!! Fadern altså, jeg kan aldri når jeg blir invitert på staselig kalas!! DAMN!!!!!!!!
MEN jeg LOVER i morgen blir det andre baller, bokstavelig talt!!

Tjing Tjong, enn så lenge får dere se på den nye The City episoden, ettersom The Hills har falt drastisk ned i underholdnings verdi etter Lauren Conrad så seg lei på drama og Spencer som NÅ redder serien fra og bevege seg på nivå som Hotell Cæsar (noe jeg digger.)


GO SPENCER, GOOO Wacko!!!

4 kommentarer:

Kristine sa...

Så heldig du er som blir anbefalt av andre :) Det er jo alltid hyggelig!

Camilla Didriksen sa...

du fortjener å bli anbefalt ^^ love your blog!

julie sa...

zuper blogg =) vet du hva som har skjedd med Lauren? Det virker som om hun har kuttet kontakten med alle, de nevner henne ikke engang =S enig at det har blitt mye dårligere...

Benedicte sa...

Kristine: ja, det er veldig hyggelig=)

Camilla: så søt du er!!!! Takker og bukker

Julie: hehe danke schön!! hmmm ryktene sier at hun ble lei av serien, og det og leve m kamerane 24/7 + at hun ikke riktig klarte og skille mellom det ordentlige liv + serien. man blir vel lei av og re-shoote + ikke ha noe privat liv. har sikkert noe m at hun har fått kjæreste utenfor den settingen også;) hehe jeg kjenner bare lauren SÅÅÅ godt merker jeg...