I.dag

Image and video hosting by TinyPic
Dont mind the face lzm........
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Har jeg vært i byen med søster og hennes venninne. Vi tok turen til vareprøve salget til Acne, men fant dessverre ingenting som fristet, dog vi var der i ypperlig tid til og snappe med oss godbitene før alle andre kom. Men var ingenting som klarte og lokke mitt øye denne gangen, noe som egentlig passet meg ganske bra.

Og heldigvis for meg og min lommebok fant jeg også ut at Secret Society har lagersalg med opptil 80% (say whaat?!) på varer fra Helmut Lang, Rick Owens, Current/Elliot og Alexander Wang. Så dere få ta turen dit for meg og gjøre noen skikkelige røverkjøp!!

Hej så lenge, dagens er like rundt hjørnet...
BTW: er det bare jeg som digger at Clueless er tilbake på skjermene eller? Nostalgi: fjærpenner og alt som er rosa<3

6 kommentarer:

Anonym sa...

søte dere er

L sa...

Fine jenter! Er det din søster med boots på bildet? Hvooor er de fra? Sykt fine :-)

Benedicte sa...

L: jepps det er det!! de er SÅÅ fine. fray mener jeg og huske at de heter. (tror det er sånn man skriver det) har de bl.a på SHOEBALOO på sandvika storsenter;)

tror de hadde de på benedikte ferner også

Benedicte sa...

frye***

emmi sa...

snygg päls!

Camilla sa...

SV: takk for kommentar! =)
sykt fet stil du hadde! bare spis sunt og hold deg i form, da blir du sikkert immun! - camilla