Tjabba.Shopppoholic

okei, jeg klarte ikke dy meg, jeg måtte kjøpe noe i dag og.. ikke bra, men er man på shopping så er man på shopping.......................
resultatet ble følgende:

klorblekede jeans fra bikbok. bruker vanligvis str 28 i bukser, men i disse måtte jeg helt ned til 26, og kunne også ha 25, noe de ikke hadde. så krysser fringrene for at de krymper noe i vask.


pudderrosa topp som går perfekt til den nyinnkjøpte blazeren, toppen er fra Timo (Nadine)





også MÅTTE jeg bare kjøpe ...... fra chloè. har siklet på ........ lenge og kunne ikke dy meg.
GJETTE KONKURRANSE. hva tror du er oppe i boksen? 10 poeng samt en klem til deg om du klarer å gjette det. hva som er oppe i boksen? det får du vente og se i morgen!!
TJA, have a wonderfulll evening folks! drikk med måte.

5 kommentarer:

Victoria sa...

Sko?:P

Anonym sa...

clutch? kule bukser :)

AlexandraEi sa...

Kjempe pene!

Anonym sa...

totally love them jeans. heheh, them jeans.

jeg gjetter at det er et par jævli hotte sko!

Kristine sa...

hele denne posten er grunnen til at vi ikke er venner lenger! HORE.
(jeg vet hvor du bor...mohaha)