STOCKHOLM

1
2
3
4
5
6

oriiiight, tenkte bare å BRIEFE med mine celebs kjenskaper og min magnet tiltrekelse av den slags rase. når jeg var i stockholm, falt jeg nemlig borti slike celebriteter.. høhøhø...

neida men Daphne Leon (bilde nr 5) var snakkesalig og meget interessert i hvor jeg dro ut i Norge, mens Mats Carlsson (nr 6) var bare å se dansende rundt på Hells Kitchen. på bilde nr 1 ser dere EVA fra Adam og Eva, benedictes store kjærlighet i sånn 7-8 års alderen, hun var i alle fall å se i køen på H&M. YES ASS. scooore. Linn Gustafsson (bilde nr 2.) så jeg på Gina Tricot. kjempe pen, og like trendy som alltid. Caroline Winberg (bilde nr. 3) så jeg på stureplan torsdag kveld, itrukket en stor pels jakke og grå jeans. HOT STUFF!!!!! god hun var vakker, men kjørte forbi i taxi så fikk bare et kjapt blikk på henne før lyset skiftet til grønt. og så kommer det beste
vi bodde på samme hotell som selveste ACDC karene!!!!! ekke det herlig a? ikke det at jeg er sånn super fan, men artig og kunne skryte om det da. de er jo nemlig veldig historiske.. jaja rock n roll......... jeg tiltrekker meg kjendiser, er ikke noe mer å si enn det...............................håhå

1 kommentar:

Anonym sa...

Var ikke rent få heller:p Selvom jeg ikke vet hvem noen andre enn Linn er!