Lovely.Lovery

Da var OsloFashionWeek ferdig for denne gang, og jeg gleder meg allerede til august.
det har vært en utrolig morsom uke, blitt kjent med mange søte folk, og fått en hau med erfaring. blæblæblæ. men jeg er nokså sliten her jeg sitter, med en liten pose med smågodt plassert godt i veska mi: max factor sminke! tjohooo.
men OFW er ikke helt ferdig, for i morgen blir det avslutnings party som jeg gleder meg til, som en liten unge. men ok: WHAT TO FUCKIN WEAR... hmm, må i tenke boksen...

i dag var det:

Åse Strand

Flinga Clothing m/ Feng

Johnny Love

Rudy Wolf

Christina Lovery

Iselin Engan


Moods Of Norway



Iselin Engan var fantastisk bra. og i tillegg var det ingen downer at selveste Iselin Steiro åpnet showet. jeg har tatt film av visningen. skal prøve å laste den opp om jeg klarer.. ikke technologic.
men Christina Lovery og Johnny Love.. aaaah jævelig bra. Johnny Love supre gutte klær. men LOVERY! det var helt fantastisk. ubeskrivelig. jeg vil se mer av hun nå, og det kommer vi nok garantert til å gjøre i nærmeste fremtid...

Ingen kommentarer: