WEEKEND!

Jeg lovet dere en helge-oppdatering og her kommern, jeg skal poste bilde av noen lekre sko jeg har kjøpt senere. Har bare mye å tenke på for tiden så går litt tregt atm!!!

Fredag:
Syk.chillan. vg lista topp 20. boring. skins. NATTA.
Lørdag:
fortsatt dårlig. tvunget med ut. fortsatt syk. utflyttings party. syk. corona. bedre. speilrefleks. umts umts. JUICY. hawaii blomster. do. danse. champagne. sørpe full. fisk og vilt. kineser. bergen. oldisser. art director. westerdals. MAC vs DELL? Nikon vs Canon? spandere. øl. crystal. fortsatt altfor full. utdrikkingslag. paljett tights. back to juicy. prate med amerikaner. U-N-I?. kjendis? CHECK. Gangstah.
prate. L.A. New york. kebab. french fries. kebab. ATM. cowboy hatt. oslo guides. after party. grand hotell. hoppe i senga. danse. egg nood?. john legend. lilly allen. sovne. 3 jenter, 2 gutter, 1 seng... 07.00. BYE BYE. hove. fortsatt drita. taxi hjem........

Vi møtte på disse typene, og joina dem på after party, noe som var RIMELIG lættis. De var litt mer kjente enn det vi visste om.. STAR STRUCKED!!!!! (merker jeg har et behov for å skryte)
check it out:
U-N-I

Skal prøve å få tatt bilde av skoene i løpet av dagen, men nå skal jeg out n about for å spise sushi!

SEES vi kanskje på Emil & Samuel i kveld?

1 kommentar:

Jorunn sa...

Høres ut som en grei og innholdsrik helg det der!! ;)