Shoe.Talk


VAGABOND sin høstkolleksjon er bare dreamy! Retten og sletten. Jeg har lyst på alle disse skoene. Nesten i alle fall. Elsker kilehelene med snøring, og selvfølgelig "Rizzo"-lookaliken med glidelås og spenner, samt de lave bootsene med grove spenner. Passer altfor godt inn i min høst garderobe.
I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i muntlig eksamen, det er litt stressende når jeg tenker meg om, men på en annen side har jeg heeeele helgen å lese på. Så det går nok bra after all!
Til noe helt annet: Norwegian Wood starter for fullt i morgen med Lars Lillo-Stenberg og Neil Young på menyen. Noen av dere som skal????
Om jeg er suuuper heldig får jeg billetter til lørdagen, hvor blant annet The Pretenders og BigBang spiller. Tjohoooo!! Om bare værgudene holder med oss og gir oss riktig festivalvær, blir nok Norwegian Wood like herlig som det alltid har vært.
Sol.Øl.Musikk.Frognerbadet - mer festival stemning enn dette, det skal en jammen meg lete lenge etter.

Ingen kommentarer: