ACNE.PRE.spring/summer.2010






Jeg er ikke heeelt sikker på hva jeg synes om Acnes kommende spring-summer kolleksjon, ut i fra disse 4 bildene å dømme. Men det ligger i ordene, 4 bilder. Skinnjakken og cardiganen er die-objects, kanskje tightsene og.
Skoene derimot er jeg ikke helt sikre på (sammenlignet med skoene fra spring-summer 09, som var HEEEELT fantastiske.) Men Acne, jeg trenger vel egentlig ikke tvile et sekund. Sesong etter sesong smeller de til med den ene sikre vinneren etter den andre. Alt fra Acne blir servert på sølvfat.
Jeg venter allerede i spenning, og gleder meg til å se hva vi har i vente.

4 kommentarer:

Mona sa...

Mye spennende der! :)

Carolina sa...

Likte skinnjakken :)

Juliana sa...

Smashing blogg du hadde:) Hege (modellen) Kler vel omtrent det meste , men det kjolen nederst hadde ne fin farge

Irene sa...

acne har så mye fint at jeg nesten ikke tør å se på klærne deres!