KOMMERSIELT.OG.JÆVELIG

Sangen jeg har hatt på hjernen i hele dag.

I dag har jeg og Mette vært skikkelig amerikanske. Spist pizza og drukket cola og sånt (ikke Mette da vel og merke, for hun driver ikke med sånt)
Etterpå skal vi ut og sosialisere oss med ekte New Yorkere! Det blir FETT ASS!!!!!!!!!!!!!!

Og må bare slenge meg på en ting Wigertstil informerte meg om: WTF skjer med verden? Er alt blitt så kommersielt og jævelig som alle skal ha det til? Ja, nå begynner jeg jammen meg og lure: egen ONE PIECE Concept Store på EGER???????????? Noooooooo! Det er en av grunnene for hvorfor jeg ikke vil tilbake til Norge!
Nå er det paradise hotell på webtv folkens.

2 kommentarer:

Jorunn sa...

De kan ikke mene det... Egen one piece butikk, jeg dør inni meg!
Jeg har ikke one piece og har ikke tenkt å betale for driten heller, og gå med det inne og hjemme i ly for andre folk, den kan jeg forstå, men når jeg ser jenter tusle rundt i uggs og one piece på gaten da!!!!! NEI, la oss ikke gå der.

Rock'n Roll Ballerina sa...

Oi, det kan ikke være sant! Har aldri tenkt å engang se i den retningen...