COLE.FEVER

Image and video hosting by TinyPic

Dagen i dag har vært helt strålende. 27 grader, skyfritt, Meatpacking District og lunsj på PASTIS! Kan virkelig ikke bli bedre. Men nok om det, poenget med dette innlegget var at mens vi sitter og nyter den herlige maten snubler tilfeldig denne kisen forbi: selveste Cole Mohr!!! Gah, han er så jævelig rå. Fikk jo seff ikke tatt bilde, noe som var synd ettersom at det han hadde på seg var RAD (ja jeg er nerd.) Digger den care-attituden han har.

Og etter vi skimtet den cooolaste manlige modellen atm kommer det en annen gjeng med hunks, med portofolien casually under armen. GAH! Jeg vil jobbe med castings asss............ baaahhh..

3 kommentarer:

Unknown sa...

sikkert en rå jobb! beundre vakre menn hver dag...aaahh...

L sa...

Ååååååh, jeg vil ha livet ditt. Jaja, om fire måneder er det JEG som er in the US and AAAA. Ikke i NY hele tiden da, men dog, men dog. Men, jeg savner flere outfits!!!! Kom nu in i kampen!! (Sorry, bad dansk eksamens lesesalhumor.)

Maria sa...

han er hoooooooooooooottttttttt