THATS.HOW.WE.RIDE

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

I dag var førte skoledag med Gateway, og vi fikk blant annet møte vår moteforeleser for første gang: Ida Eritsland, som virker som en toppen (ja det er fra svenske hollywood fruer) jente, med flotte erfaringer og et brennende hjerte for mote, som det blir morsomt og følge utover i dette kurset.

Men siden siste oppdatering har vi gjort mye sprell. Shopping, resturanter, CLUBBING (seeeeeefff) rebusløp på Manhattan osv. har preget våre dager i fantastiske New York.
I går var det superbowl her i NY, noe som man merket på stemningen, vi startet med burgere på Pop Bar, og endte opp med litt appetizers og FESTING (ord dedikert til Kaja) på et sted som het Juliette. Ganske konge stemning kan man si.

Hahhaa, vi klarte tilogmed å ta limo hjem fra utestedet i går. LIMMO-
HVIT LIMMO!!! Gah............ så flaut.

I dag har vi også vært på Magnolia Bakery (oh my shizzle, nei benedicte motstå fristelene!!!! HØR MAMMA, JEG ER FLINK!) og
Marc Jacobs! OMG, ikke sunt for hverken hjerte, sjel eller lommebok. Vi var også innom Opening Ceremony.. sier ikke noe mer.... de hadde wang, erin wasson, rå kule keds limited version som min bo-buddy Anniken gikk til innkjøp av.

I kveld blir det middag på et random sted med noen folk, haha det hørtes kult ut, og så GREENHOUSE! som så mange har snakket varmt om. Skal prøve å legge opp noen outfits + kjøp i nærmeste fremtid, men må innrømme bloggah er ikke første pri for tiden!

MEN STAY TUNED my fashionistas!!

7 kommentarer:

Natalie sa...

Aiaiai, misunnelig til tusen! Ida Eritsland har tatt samme studiet som jeg tar nå, så hun må være dyktig :P ;)

Keep havin fun i verdens beste by! Gleder meg til flere oppdateringer :)

Ida sa...

Jeg kjenner at jeg vet ikke helt om jeg klarer å lese bloggen din mer :P
JEG OG VIL! Herre, det høres helt fantastisk ut :)

Jorunn sa...

Jeg seriøst dør litt av misunnelse. Det er nesten vondt å lese bloggen din om dagene. Men kos deg litt for meg og du, så er det greit! ;)

Henriette sa...

JO!!! Blogga må prioriteres for oss her hjemme i det KJEDELIGE oslo!!!!

åååå som jeg gleder til å komme på besøk snupsi!!!:)

L sa...

ÅÅÅÅÅH, prioriter bloggen din bittelitt da, for jeg vil høre mer! Knus fra en kjedelig liten danske i Køben

Hjertebarn sa...

Jeg dør!
Jeg sier som Ida, er ikke sikker på om jeg klarer å følge deg på dine fantastiske eventyr i New York. :p
Dette kan jo ta livet av en som sitter i gamle (men gode) Norge.

henke sa...

FAEN DA. pop burgers, greenhouse. HERREGUD A JENTE