Jobb.jobb.jobb


Dere skal få slippe å høre mer om det, og i morgen kommer det nok en outfitpost etter jobb!! JEG ER GAL,...!!!
Meeeeeeeeen dere har sikkert sett store deler av Mulberrys nye kolleksjon. Og vanligvis er jeg veldig fan av Mulberry. Elsker de rene linjene, den originale looken, og skinnet som bare blir finere og finere jo mer det blir brukt. Men jeg synes helt ærlig at høst kolleksjonen var litt for streit og kjedelig. Ikke noe nyskapende utenom og forstørre Mulberry treet, som egentlig består av gunstige frukter for å holde blodsukkeret nede (DEN visste du ikke, hæ?nerd....) Det eneste jeg falt for var denne clutchen, jeg digger nemlig clutcher man kan åpne på måten som vist på bildet, og jeg elsker lilla vesker og sko.... Ellers var det ikke noe verdt å nevne fra Mulberrys høstkolleksjon. Foreløpig i alle fall..
Håper dere får en HERLIG helg folkens, og dans til denne og denne sangen for meg.

7 kommentarer:

Maria Isabell sa...

De var skikkelig fine! Rene som du sier ;)

Anonym sa...

fin, men enig med deg

Kristine sa...

Herregud så nydelig den var, fargen, størrelsen, hvordan man åpner den og ALT :o

Jannicke - Diary sa...

Fin :D
Vil jeg ha òg!

Marit sa...

Enig, kjempe fine ;)

Elen sa...

Benedicte, jeg dææææævvvvvverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Gjett hvem som er nordmannen som sier hun ser veldig fresh ut da?

JEG DØR!

Elen sa...

men åssen fant du det????