H&M.Shoes.+++




Her er enda mer news fra H&M's høst kolleksjon. Her er "anclebootsene" som jeg postet tidligere bare i slangeskinn, og noen klær som kommer i butikk. Må innrømme jeg ikke var helt fan av slangeskinn varianten, men par nummer 1 som har vært postet på diverse blogger tidligere virker å bli en slager. Jeg digget også jeansene. Det metalliske skjørtet kommer også i en kjole som er nokså hot, kan prøve å få postet bilde av den senere.


Beklager helt sugent dårlig oppdatering i dag, men jobben sluker for det meste all tiden jeg har til overs. Så når jeg kom hjem i dag slappet jeg derfor av med nye Elle og Costume og et herlig måltid sashimi.
Lover bedre oppdatering i morgen, for i morgen har jeg FRI :D. Skal legge ut noen bilder fra kameraet mitt også!
Så take care babes, så sneiks vi i morgen:) God natt

Ingen kommentarer: