sang

dedikert til skapbloggern. du vet hvem du er. vi vet alle hvem du er. innerst inne er du vår guru. vår sjelvenn. vi bare venter på at du skal komme ut av skapet, i kledd et herlig braced face..........
moahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. TOG U AN? im deep ass......


SKAPBLOGGERN AKA BRACEFACE SKAFF DEG:

Riddle of steel - Guns N' Bombs



kveldens helgestemningssang:

What Up Yall (FNGRLCKN Refix) - Crookers


GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD HELG ALLE SAMMEN!!!!!!!!

bare overse dette inlegget.. ;) takk og god elg

8 kommentarer:

Nadine sa...

Jeg stemmer for outfitpost. Hotta

Lise sa...

Hvor mange skapbloggere har vi? Jo, alle mannlige kjønn som blogger. Huff.

God helg til deg også, fordi om jeg skal jobbe i 22 timer :(

Kajis sa...

DRITI UT!! JEG HAR DEN! men er den så kul? Hmm nå skal jeg høre på'an. Liker Classixx remixen veldig godt da! RIP TREASURE FINGERS... (eller ikke for meg.. men for DEG)

Kajis sa...

Okei jeg er enig. Den er ganske fet.

Benedicte sa...

Kaja:

hah. NØØØØØØØRD kaja. NØRD.
men du er og forblir min skapblogger. i mitt hjerte<3


Lise:
ojj. 22 timer faktisk? det hørtes meget passe JÆVELIG ut. du får prøve og koze deg;) jeg skal tenke på deg jeg, når jeg danser ut i de sene natte timer. hihi

Nadine:
njæææææ vi får sjå på det

Anonym sa...

Jg vil se dg i gstrng

Anonym sa...

Lars Remi, det vil jeg og!!

Benedicte sa...

hahah;) joda "Lars Remi" og Anniken, vi får nå se på det