Hey.Mr.Acne




Når jeg var i Stockholm gikk vi innom den kjente interiør butikken "Svenskt Tenn" for å se, etter en anbefalelse fra min svenske søster. Jeg gikk i forveien og snuste raskt forbi kjøkkenbrikkene, lamper og stoffer i de sterkeste farger, før jeg gikk inn i et rom dekorert med sketsjer, prøve-stoffer, vintage Vogue magasiner og lignende. hva var dette for noe tenkte jeg, og spurte en av damene som jobbet der. det viste seg nemlig og være Acnes Johnny Johanssons innredningsutstilling, der vi ellers så kjedelig alminnelige mennesker får ta del i hans verden av inspirasjon, tegninger og ellers vakre utsmykninger. "Leiligheten" var preget av alt fra gamle Hermès parfymer og kunstbøker til skoesker og kritt hvite skinnsofaer.
Det var i alle fall interessant og ta del i Acnes grunnleggers "inspirasjons-leilighet."
Bilder lånt av : Elin Kling: kanal5.se



1 kommentar:

Anonym sa...

hahah, så sykt random! da vet dere iallefall at tankene deres er relativt sanne da. lol