LUMINARY-ONES





Hei og hå godtfolk! Må bare komme med ei litta anbefaling her og nu; Rebecca og Fiona- nabolandets beste female-DJ´s slipper sin første singel 2 juni. Hadde de på blogg-anbefaling for tusen og en natt siden og er fett å se at faktisk det blir noko av dei!

En annen ting, hver torsdag fremover kommer det til å være en liten snutt om meg og mine roommates hvor vi forteller om livet i New York (kleinern). Så følg med på NRK P3 hver torsdag mellom 18-20 (idag var det vel rundt 19.40-ish!) hahaha jeg liker´eeeeeee....

Og til sist, Benedicte fikk et innfall og stakk innom Bergdorfs en liten tur! Hva jeg kjøpte får dere se om litt! JEG ER I EKSTAAAAAASE!

7 kommentarer:

Cindy Van Dyck sa...

Hay dear blogger!
How are you? I'm glad that I've visited this blog! She's lovely.

Please, check mine too & maybe we can follow eachother!
You can also join my GIVEAWAY!
Love, Cindy.

Anonym sa...

Love it:)

Silje sa...

Gleder meg til å se hva du kjøpte ;)

så utrolig gøy!! er det radio eller tv??

Natalie sa...

Duuu och Bergdorfs! Gleder meg til å se!
Rebecca & Fiona kicker ass. Dødskule live :)

Anonym sa...

kan du si hva du har kjøpt eller? du kan ikke bare poste sånne ting også aldri oppdatere! spesielt når jeg ser chanel på tumblr'n din. dust.

det blir kozz å få deg hjem btw!! woopwoop da kan vi gjøre ingenting, sammen. eller, vi kan råne.

nuss og puss fra krizz

Anonym sa...

yea, i heard that awsome song for a while ago. its stuck in my head.

bjornberg sa...

love that song, they are swedish aigh?