VERDENS.BESTE

Image and video hosting by TinyPic

Roommates, ja jeg tror jeg må ha det altså, for på søndag spiste jeg og Mette samt noen fler jenter en koselig og lang brunch på Boat House i Central Park, noe som anbefales på det sterkeste. Etter dette trasket vi rundt ved 5th Ave. Etter en lang og koselig dag, tok vi så turen hjem, og i det jeg åpnet inngangsdøra er det første jeg ser en skoeske. Waaaaaah, ikke hvilken som helst skoeske; SAM EDELMAN! Jentene har nemlig fått med seg at dette er mine drømmesko for tiden, så de hadde gått forbi disse skoene, og dermed kjøpt med seg et par til meg!!!! HALLO! Er de ikke søte? Jeg ble SÅÅÅ glad, og lever på lykkerus enda.

Bedre bilde er like rundt hjørnet, nå er det 2 timer med Markedsføring som står for tur.
Regn i New York i dag. Kjedelig, men det får snøen til å smelte!

11 kommentarer:

Jorunn sa...

Åååå Herregud nå dør jeg... Jeg sikler etter de skoene.. Har hatt to innlegg med de, og sikler...
Heldige du!

Mia sa...

ÅÅ heldige du!! De er så fine!! =)

Ida sa...

Åh HERRE! Sniiille roommates du har da! Nydelige sko :D

Hjertebarn sa...

Er det mulig?! Det gjør ikke min roomie (også kjent som kjæresten) for meg! :)

Lise sa...

ÅH LUCKY GIRL!

forrestne, jeg linker deg jeg.

gillar dig <3

Anonym sa...

Verdens beste roommate, whiiii! <3

Stine sa...

OH NO! Du kødder? Helledussen! Slitan! :)

Benedicte sa...

Jorunn: hahah!! wæh, åh jeg elsker de!!

Mia: takker og bukker

Ida: jaa, de er best!

Hjertebarn: hahaa... =) joda det kommer ;)

Lise: wows, takker og bukker Lise!

Anniken: nei, tar det tilbake etter voldtekten i stad! =)

Stine V. : nopsi popsi! de er GORG!

Unknown sa...

sv: takk for det :) begynner heldigvis å bli bedre nå.

kule sko, de likte jeg!! :D

Natalie sa...

Åh, hotte sko! Så klumpete og herlig lzm. Snille roomies du har! :)

Cecilie sa...

Wow, for noen herlige venninner du har!!! De skoene er bare dødsrå =)