HEI.dette.er.meg












Hei dette er meg, fra topp til tå. (Anniken, er du stolt eller?)
Idag var jeg, min kjære mor og søster i byen og spiste lunsj. Med meg hjem hadde jeg en herlig kjole fra H&M Trend og en stor og mett bollemage. Naaammss.. Kan legge ut bilder senere, etter jobb om jeg rekker.

På meg har jeg i alle fall ring fra Spania og Rikke H., armbånd fra Hermès og D.&Kern, sko fra Capri, DIY Shorts fra Lindex, topp fra H&M Trend, veske fra Zara og raybans, også har jeg veldig lyst til å bli rockestjerne!!!!!
ROCK ON SISTAAAHS, nå skal jeg nemlig på jobb!

15 kommentarer:

Nadia sa...

Fantastisk outfit! Vil ha alt :))

L sa...

Du var like smashing som jeg trodde ;-) Mehehe.

Hanne sa...

Finfin outfit:)

Camilla sa...

Så søt du er :D Digget antrekket!!

Anonym sa...

oo sexy mama:) like like:) spess hun som er i speilet........

Benedicte sa...

Nadia: Wow tusen takk=)

L: haha.. shit hva skjer med komplimenter?? takker altså.

Hanne: takk=)

Camilla: aaah. føler meg meget smigret! takk det samme=)

Anonyme jævel: JAJAJA HENRIETTE DU ER VOLDTEKTSMANN mohahaha

Ingrid Alise sa...

Lekker genser ;)

L sa...

Hehe, høres jeg ut som en stalker? Nei, altså, bloggen din er fab - så da tenkte jeg som så at du også så ganske fab ut. Og det viste seg jo å medføre riktighet ;-)

Benedicte sa...

Ingrid Alise: takk

L: haha nei du gjør ikke det;)! det er bare kjempe koselig! og jeg takker så meget!

Kristine sa...

Likte antrekket ditt kjempegodt :)

Tina sa...

sv: Tusen takk!!
Åh, det hørtes utrolig spennende ut, når drar du?

Anniken Cecilie sa...

JA! Benedicte, jeg er kjempestolt! Er akkurat kommet hjem fra Alicante, håper du koser deg masse masse i St. Tropez. Vi sees neste uke :)

Raez sa...

gorgeous, girl! and im soo glad you like my blog, thanks for visiting:):)

xx raez

Jannicke - Diary sa...

Rå outfit!
Digger det første bildet :P haha

stylebym sa...

Misunnelig på håret ditt altså ;)