Resolutions?

Fuck resolutions! de funker ikke, duger ikke, er bare en pest og en plage.
henger i løse lufta som noen fluer, surrer rundt de to første ukene, og fordufter i det fjerne.

Så derfor har jeg bestemt meg for at mine LØFTER for året er, mm som er like usannsynelige som alle andre resolutions:

1) finne en person som kan gi meg dette klesskapet (samt walk-in closet)



2) finne en person som er villig til å kjøpe alle de skoene
3) bli superstjerne på en uke
4) lage mitt eget BFF-show på mtv alla "BROMANCE" og "Paris gets a new BFF"
5) ha en gjesterolle i The City
6) begynne å ta masse botox og restylane, så bli med i en artikkel i Se og Hør hvor jeg klager over bivirkningene og saksøker kirurgen som utførte behandlingene på meg.

wohoooooooo... 09 blir et lovende år, ja det skulle man tru. remember my name! dere blir ikke kvitt meg med det første.

Ingen kommentarer: